Tomt!

Jaha igår lämnade vi då tillbaka Castor till slut. Fy fasen vad jobbigt det var, lipade hela kvällen, hela natten och halva morgonen. En del tycker säkert jag är jättelöjlig och tänker "det är ju bara en hund" men mina hundar betyder allt för mig och sen skiter jag i vad andra tycker om det.
Han ska i alla fall gå igenom en utvärdering huruvida han ska omplaceras eller få somna in. Vi får besked denna eller nästa vecka. SAKNAR HONOM!!!!
Idag var det ju dags för jobb, såg ut som ett fyllo när jag gick upp, näsan var illröd och ögonen jättesvullna. Sebastian kom och frågade hur det var med mig och sa att jag fick gå hem om jag ville så vid åtta tog jag ut ett par timmar komp och gick. Hade ju knappt sovit på hela natten. Gick hem och gick ut med Aragorn, är såå glad att jag har honom, och gick och la mig i soffan och somnade gott. Vaknade vid halv två av att mamma messade och ville jag skulle följa med och köpa jord på Tenhults blommor, man blir ju tokig när man går in där, de har så mycket fint! Köpte i alla fall lite jord jag med. Sen åkte jag hem och gick ut och rensade i rabatterna på framsidan, Aragorn var med ute och låg och gottade sig i gräset, sen tog vi en promenad.
När jag kom hem petade jag i lite paprikafrön i en kruka och ställde i Castors gamla rum, nu kan man ju i alla fall ha saker där inne utan att de blir sönderätna eller nedrivna =) (Vi som gjorde så fint där inne när han skulle flytta in, det var bortkastat kan jag säga) och så ställde jag in min passionsfruktsplanta. Det är ju några minusgrader på nätterna. Efter det bytte jag lakan i sängen, det är alltid lika skönt att gå och lägga sig i rena lakan.
I morgon ska jag till tandläkaren, får inte glömma det! Jag gillar att gå till tandläkaren, har aldrig haft några hål fastän jag dricker så mycket cola (peppar, peppar)

Känner för att hitta på något kul i helgen, det har varit för mycket negativt det sista. Vill gå ut, dricka goda drinkar och dansa eller bara sitta och dricka öl och grilla med kära vänner. Sen vill jag gå på torget också.
Tror jag ska åka in till stan när jag slutat på fredag, slutar ju tolv. Måste köpa nytt koppel och halsband till Flarris (Aragorn) och sen ska jag nog unna mig något i klädväg, Emil behöver också lite nya kläder, det är hål i alla hans t-shirts och jeans, fattar inte vad han sysslar med.
Tror jag ska försöka träna i morgon med, får se hur allt känns i morgon. Nu ska jag äta lite med min sambo, sen blir det att slappa i soffan innan det är dags att sova.

Saknar och älskar dig Castor!!

// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0