Sorgligt.

Emils morfar Per-Gösta ligger på sjukhuset och är ju inte piggast i världen, snarare tvärtom. Han kan i stort sett somna in när som men det kan också ske om två veckor, de är så himla precisa läkarna...
Det är så himla tråkigt för han är  världens goaste gubbe. Alltid lika glad och värsta charmören.
Emil och två av hans bröder är på sjukhuset nu, Anton ligger hemma och är sjuk så han fick inte följa med idag.

Vi har varit hos Emils farföräldrar med, de är roliga. Hans farmor bara pratar oavbrutet sen spelar det ingen roll om någon annan pratar, hon blarrar på ändå.

Annars har det inte hänt så mycket idag, jag har varit på möte på jobbet och sen åkte jag hem och lagade köttfärslimpa. Pratade med lillebror Kristoffer i telefon, han hade fått vara med vid en obduktion i skolan idag (han läser till sjuksköterska) USCH!! Men han tyckte det var intressant.... BURR, jag får kalla kårar bara jag tänker på det.
I morgon är det tänkt att Amanda ska komma en sväng men jag vet inte om det blir så, tänkte jag skulle be henne komma på fredag istället. Vill bara vara hemma och ta det lugnt i morgon, Angelica ville jag skulle komma och fika men det är redan kl nio på morgonen!! Hua, så tidigt går jag ju aldrig upp men vem vet, jag kanske överraskar =)

Måste ringa och kolla hur det är med pappsen också, se så han äter ordentligt, haha!

Nu har jag inget mer att skriva idag.

Kram

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0