Skit under naglarna

Fick ett litet ryck när jag kom hem och rensade lite maskros, en av de saker som står på min lista över saker som kan dra åt helvete så nu har jag skit under varenda nagel. Inte för att jag har några naglar att skryta med, jag är notorisk nagelbitare, men det är ju inte för vackert.
 Emil ringde till Jim innan (han som har Castor) Castor mår bra men han har gått ner i en depression. Precis vad jag behövde höra, det gjorde bara att jag mår ännu sämre. Usch vad jag saknar den lille illbattingen, det är konstigt vad snabbt man bortser från deras negativa sidor när de inte finns i närheten. Man kunde ju bli så arg så man nästan gick upp i atomer när han satte igång. När han jagade svansen så maniskt eller när han hoppade upp på diskbänken och "smakade" på våra matlådor som stod och svalnade. Eller när man såg att han hade slitit ner tapeterna på halva väggen i sitt rum. När han fick sina bryt på andra hundar när vi promenerade och man fick hålla i för kung och fosterland. Men nu fokuseras allt på hur gosig han var när han låg i knät på mig i soffan eller alltid hoppade upp och gav mig en puss när jag hämtade honom på hans rum. Och när han låg i sängen och var hur kelig som helst. Och den pyttelilla amputerade svansen som gick i 190 när han var glad. Åååååh, vad jag saknar honom nu. Men jag har ju som sagt min härliga, snälla Aragorn som är hur go som helst!!

Emil är uppe hos mamma och hjälper henne med gräsklipparen och jag sitter och slötittar på Vänner. Ska träna vid sju, step/styrka blir det idag, känner inte alls för det men det är ju skönt när det är slut och man får ställa sig i duschen och krypa ner i sängen. Sen har jag ju bara två tidiga morgnar kvar, det är verkligen såå tråkigt att gå upp klockan fem, jag är ju definitivt inte en morgonmänniska.
På lördag ska jag eventuellt jobba ett halvpass åt Angelica, i så fall jobbar jag mellan 7-13:30, det är ju helt okej. Och så jobbar jag med Linda och Fia, de är roliga =)
Sen jobbar jag extra Kristi himmelfärdsdag. Kan ju bli lite extra cash och det är ju aldrig fel, jobbar natt pingsthelgen och det ger ju lite extra pengar det med.

Kram

//T

   Aragorn älskar vatten!

Kommentarer
Postat av: cicci

Krya på dig vännen...

2009-05-16 @ 14:08:28
URL: http://cizziandesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0