Mysteriet med 50 öringarna.

Gick här i godan ro och städade lite när jag hittar en 50 öring. Det är ju inget särskilt med det, den låg i fönstret i trappan. Fortsätter min dammsugarfärd, kommer in i sovrummet. Där, under mitt nattduksbord ligger en till... Det var värst vad jag sprider 50öringar omkring mig tänker jag lite roat. Går in i datarummet och mitt på golvet ligger en till. Nu börjar jag tycka att detta är lite konstigt/obehagligt... Men jaja, jag slår bort det ur huvudet och går ner. Går runt och pysslar lite i vardagsrummet och döm om min förvåning, där ligger en till. Hur sjutton har de hamnat där? Jag har inget minne av att jag lagt några 50öringar någonstans. Det här börjar bli lite creepy.. Får prata med sambon om det sen.

Igår var jag ju hemma från jobbet, kände mig inte alls okej men framåt eftermiddagen började jag piggna till. Emil ville åka in och köpa lite träningskläder så jag hängde med. Han handlade för nästan tusen kronor på Intersport men han fick mycket snyggt för det. Sen var jag uppe en snabbis på Eko, skulle köpa ett nytt koppel till Aragorn men de hade inga. Så det fick bli en burk efterlängtade salta balkar istället och säsong tio av Vänner. Nu har jag komplett Vänner på både DVD och VHS =) Nej, förresten, det fattas ju några VHS band.

När vi kom hem tog Emil med sig hunden ut en sväng och jag grillade lite korv. Kristoffer och Maria kom förbi en sväng, de ska bo hos mamma när hon är på Cypern.

Tidigt igår morse somnade Emils morfar in. Det var skönt att allt gick stilla och förhoppningsvis smärtfritt. Vi saknar dig, Per-Gösta och du kommer alltid finnas med oss i våra tankar och hjärtan.

Nu måste jag göra mig i ordning för jobbet.

Ha en bra dag

//T

Kommentarer
Postat av: Annica

det är ju ölburksfe´n som lämnar 50-öringar när hon tar hand om pantburkarna!

mmmums med salta balkar! De är efterlängtade!!

2009-05-19 @ 16:53:39
URL: http://www.apieceofcake.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0