Laddar mp3´n

Med goa låtar jag ska kunna lyssna på i natt när jag jobbar mina tretton timmar, jobbar som tur är bara i natt. Det blir en salig blandning låtar men mestadels Metallica-låtar så som Sanitarium, King of nothing, Four leaf clover och Fade to black. Har fått Metallica-dille nu när jag äntligen fått Guitar hero Metallica. Satt uppe till kl 3 i natt och spelade och idag har jag spelat till jag fick kramp i handen =) Metallica har ju varit mitt favoritband länge men man har ju sina ups and downs vad gäller musik. Fast jag faller alltid tillbaka till Metallica!
Annars är jag ju väldigt inne på Volbeat nu, de har gjort enormt många bra låtar!
Jag älskar verkligen musik, skulle inte klara mig utan musik. Mina första idoler var bröderna Herreys *skäms* (tag i beaktande att jag var fyra år) Sen efter dem var det Europe.
Hade en Backstreet boys fas på gymnasiet men det var nog mest för att passa in bland mina kompisar som tyckte heavy metal och hårdrock var hemskt (vad umgicks jag med för folk egentligen, frågar jag mig då..)
Den allra första skivan jag köpte var en Queen skiva, tycker ju Freddie Mercury var ett av världens musikaliska genier!

Nåja, nog om det.

I morgon ska vi som sagt gå ut, vet inte riktigt hur det blir med allt än. Vi ska träffas hosStefan kl halv fem och sedan åka in till stan redan vid halv sju. Det är jag inte så sugen på, bryr mig inte så mycket om Rix fm festival. Det är ju inga bra artister ändå. Och Linda ska fira sin mamma vid fem, så jag funderar på om vi ska sitta hos mig och åka in senare till stan. Ska höra med henne när jag kommer till jobbet sen. Annars stannar jag nog hemma med kärleken istället.

Nu ska jag slänga ihop lite mat innan det är dags för jobb.

Ha en bra fredag

//T

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vilket Metallicafan jag är som inte ens vet vad låtarna heter! Den heter ju givetvis No leaf clover... Suck på mig själv!

2009-05-29 @ 23:29:57
URL: http://tessanaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0