Jag visste det. Suck

Emil har ju legat hemma och varit sjuk i två dagar, och nog sjutton skulle jag bli drabbad med. Var helt färdig när jag kom hem från jobbet, somnade i soffan och sov i typ tre timmar. Vaknade inte ens av att Emil spelade Guitar hero för fulla muggar. Sen åkte vi in och handlade på Ica Maxi, höll på att frysa ihjäl fastän jag hade min goa skinnjacka på mig. Anton följde med och hjälpte oss handla, det är han som smittat Emil. Jäkla snorunge ;-)
När vi kom hem packade jag in allt och Emil tvättade lite, sen hjälptes vi åt med maten, varm smörgåstårta, smidigt och gott!
Efter det la jag mig i soffan, hade en av Emils stora gosiga tröjor och två filtar på mig och frös som besatt ändå, tänkte, jag måste ta febern, och mycket riktigt, 38.6! Och jag som ska jobba åt Angelica i morgon, får proppa i mig Ipren. Är inte ens sugen på cola, då är det illa ställt =)
Emil åkte hem till Adam en sväng (han tyckte jag var tråkig som låg och tyckte synd om mig själv) Adam har ju flyttat och bor nu mitt ute i ingenstans så de kan gott sitta där och uggla, haha!

Lillebror är nu på Gotland, hör ett sms bakom mig, det är säkert ett fyllemess från honom. Eller så ringer han och Ogge i natt och frågar de mest dumma saker. Måste komma ihåg att stänga av ljudet... Japp, det var från brorsan. Kein scheisse stod det, spännande va? Häromnatten fick jag ett mess halv tre där det stod att Mustasch från början skulle heta Brand Station (Mustasch är ett hårdrocksband från Göteborg) INTRESSANT, men det är såna vi är jag och min bror. Älskar honom väääldigt mycket!

USCH, har ont i hela kroppen. Vet inte om det är för att jag är sjuk eller om det är träningsvärk från igår.... Nog lite av varje.

Nu ska jag sova.


KÄRLEK

//T

Ps saknar dig Castor ds

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men för fan syrran! Kein scheisse är tyska för no shit!



Dooh!

2009-05-17 @ 21:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0