Jag har ju glömt...

Att berätta att min bästaste kompis Anna har fått en bebis, det blev en liten Meija som föddes på Valborgsmässoafton. Grattis gumman!!
Idag har vi bestämt oss för att lämna tillbaka Castor så på söndag ska det bli av om inget händer..... Lite ledsamt men jag har ju förstått att vi inte kan ge honom det han behöver. Jim frågade om vi ville tjinga en rottweiler från en kull han planerar i sommar. Rottweiler har ju länge varit en av mina favoritraser men Emil går nog inte med på det.... Kan ju vara skönt att bara vara vi och Aragorn.

Nu har jag beställt ett par Ed Hardy flip-flops, jättefina! Usch, jag har blivit en nätshopoholic! AAAAHHH!!
Nästa helg ska jag till torget och köpa gardiner till sovrummet, "matsalen" och köket. Jag behöver nog söka hjälp för mitt shoppande =)

I morgon är det möte på jobbet och sedan in till optikern, skulle träffat Lech på fika men vi sköt på det till nästa vecka.

Nu ska jag titta på tv innan det är dags för sängen =)

Kram

 Castor             Min knasiga älskling på Ica Maxi

//T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0