It´s raining..

Tänk om det var som i sången, it´s raining men, HAHA! Nej då, jag är så nöjd med den mannen jag har. Kollade på Vänner igår, det avsnittet där de gör en lista på vilka kändisar de skulle ligga med utan att deras partner får bli arga. Min lista skulle se ut som följer.

1 Ami James   

2 Glenn Danzig 


3 Jerry Only  

4 Bret Michaels 

5 Vin Diesel  

Som synes har jag en liten rock-muskel-tatuerade-manligamän fetisch. Hår på bröstet kan vara hur sexigt som helst!! Mmmmm. =)

Nu sitter jag och kollar på Hem till gården, det regnar ute. Har fixat lite med tvätten och ska dammsuga och fixa lite mat innan det är dags för jobb. Jobbar 14-22:30 idag och sen börjar jag kl 06:00 i morgon igen. Inte många timmars sömn där inte. Men i morgon är bara extra, på fredag är jag ledig sen jobbar jag hela helgen.

Nähä, dags att dra fram dammsugaren (alltid lika kul att se Aragorn springa iväg med eld i baken när han får syn på den)

Ha det bäst!

//T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0