Hualigen...

Sitter i soffan under filten och fryser lite, är mycket piggare nu men ändå långt ifrån hundra. Hade jättesvårt att sova i natt, gick upp och tog tempen vid halv ett. Då hade jag 38.4. Lyckades somna till slut men vaknade av att jag svettades som en gris, håret klibbade fast i nacken och jag hade trasslat in mig i täcket. PANIK!!! Klaustrofobiker som jag är...
Ställde klockan på kvart i sex och gick upp och ringde ner till jobbet och sjukanmälde mig, fanns inte en möjlighet att jag skulle kunna jobba. Stöp i säng och sov några timmar till, vaknade vid halv elva men låg och vilade till halv två.
Gick sen upp för att ta en dusch och gick en promenad med Aragorn. Det var skönt att komma ut en stund men jag orkade inte gå särskilt fort, blev andfådd hur lätt som helst. Jag har ju inte världens bästa kondis i vanliga fall men det här var skrattretande.

Emil gick upp redan vid åtta, han skulle hjälpa sin bror Tobbe med hans bil. Tror det gick bra, har knappt träffat honom idag. Nu är han inne hos sin morfar som ligger på sjukhus, de skulle förmodligen ta bort droppet på honom nu vilket kommer leda till att han somnar in men det var visst en smärtsam process om Emil förstått Annica rätt... Hoppas han slipper lida.

Har suttit och kollat lite tatueringar på nätet också, hittade en studio i Eksjö där de hade en kille som var duktig på japanska tatueringar. Vill ju ha en halvsleeve och när jag fått mina skattepengar har jag äntligen råd med det. Sen ska ju pengarna gå till renovering av uteplatsen med men det har vi råd med också som tur är.

I morgon åker mamma till Cypern, eller rättare sagt hon åker tidigt tidigt på måndag morgon. Emil ska skjutsa ner henne till moster Lena i morgon kväll så de får ladda upp inför resan. Hon har tjatat om den här resan så länge nu. Hoppas verkligen de får det bra! Vill också ut och resa!!!

Nu ska jag ta min lilla vovve på promenix!

Take care!!

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0