Glädje!

Idag har Amanda varit här, vi kollade på Scooby Doo och spelade Guitar hero. Det var mysigt. Emil kom hem lite senare idag, han hade varit på mässa med jobbet och druckit en massa öl, eller typ sex st. Han kom vid halv sex nånting. Efter Jonas hämtat Amanda fick jag lite städ-dille, städade i köket och putsade det ena fönstret i vardagsrummet, det andra går inte öppna riktigt så det får bli att putsa det när Emil är hemma och kan hjälpa till. Sen kom Anton och vi satt och kollade på Grannfejden och Sverige-Tjeckien i hockeyn.
I morgon är det dags för jobb igen, men bara sex timmar. Har inte jobbat på tolv dagar, känns jättekonstigt. Sen är jag ju ledig i helgen igen, GÖTT!!

Sitter och går igenom vad jag ska köpa till hemmet när vi fått lön. Gardiner till de flesta rummen (jag har många rum!) och uteplatsen,ny stekpanna, tapeter till hallen så den blir klar, och lite annat smått och gott till köket bl.a. Neeeej då, jag är inte besatt av shoppingdjävulen ;-) Fick förresten mina Ed Hardy flip-flops idag, LYCKA!
Fast nu slog det mig att jag sitter och roas av världsliga ting när Emils morfar ligger på sjukhus *skäms*

I helgen blir det pyssel i trädgården, kalas för Amanda, ev hälsa på pappa och tillbakalämning av Castor =( Hoppas det känns bättre snart... Hoppas lillebror kommer ut och hälsar på med!

Nu ska jag gå med hundarna och sen krypa ner i sängen och antingen kolla på How I met your mother eller läsa Flickan som lekte med elden, det kanske blir lite av båda =)


Kram

//T


   Mina FIIIINA Ed Hardy flip-flops!

Kommentarer
Postat av: cicci

Snygga flip-flops =)

2009-05-09 @ 16:00:34
URL: http://cizziandesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0