Feeling better

Idag känns allt mycket bättre. Fick veta att jag får ledigt lördag natt så jag kan gå ut och festa till det och glömma mina sorger för en stund. Vi ska hem till Stefan på förfest och sen in till stan om jag förstått allt rätt. Det blir Angelica, Stefan, Stefan P, Anna, Gunilla, Anneli, Pelle, Linda och jag vad jag vet nu. Vet inte om Emil följer med.
Det ska bli roligt, har alltid kul med Linda när vi går ut =)

Idag blåser det rätt rejält fast solen är framme. Sov ganska länge för jag hade svårt att somna i natt. Tog en promenad med Aragorn och gick hem och satte mig i soffan en stund. Ska snart ta tag i tvätten och fixa något gott att äta.
Ikväll ska jag nog ta en tripp till solariet med Annica och eventuellt träna med Anneli. I morgon ska jag till stan med mamma, moster Lena och mormor. Skönt att komma ut lite. Igår gick jag och Anneli en långpromenad med hundarna, det var jätteskönt!

Nu har jag inte mer att förtälja.

//T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0