En tisdag i maj

Idag har det varit jobb som vanligt och ett litet besök hos tandläkaren, inga hål. Tjohoo!! Sen har jag bara tagit det lugnt, myst med Aragorn och lagat spagetti och köttfärssås. Emil har åkt på en dunderförkylning så det gör väl jag med lagom till helgen =( Ligger i sängen och ska snart sova, orkade inte ens kolla på Desperate housewives ikväll men jag spelar in det så kan jag kolla i morgon. Ska träna step/styrka med Aet i morgon med, det var länge sedan.

Nu ska jag läsa Luftslottet som sprängdes, den är spännande.

Castor, älskar och saknar dig!!

Love

//T


 Min älskling på Amandas kalas i söndags

 Nova är supernöjd på studsmattan

 Rasmus    Hugo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0