Castors sista dygn...

Jim hade ringt Emil igår på förmiddagen, han har gjort sin bedömning och han anser att det är bäst Castor får somna in. Castor klarar inte att stressa ner och han har antagligen såna fantomsmärtor pga den amputerade svansen som gör att han inte slutar jaga den. Så idag åkte vi ut och hämtade honom, vill att han ska vara hemma där han trivs och är trygg sitt sista dygn i livet. Aragorn är ju inte jättenöjd över att han är tillbaka, de lekte och busade ute i trädgården i början när han kom hem men när vi gick in med dem blev han hård mot honom igen. Aragorn är ju för övrigt en mes som inte säger ifrån, han är ju äldst och har bott här längst men jag tycker inte de ska hålla på och bråka.
Vi har tid hos veterinären i morgon 14:45, fy faaaaan vad jobbigt det kommer bli!! Har aldrig tagit bort någon av mina egna hundar tidigare, bara mammas gamla golden. USCH!

I helgen har jag i alla fall jobbat, första daghelgen utan roliga gänget, var ju bara jag och Cicci kvar. Jenni är i Grekland. Cicci jobbade bara lördagen sen kom Angelica halva söndagen. Efter det var det inga roliga kvar, satt mest ute och pratade med Urban. Men helgen har gått ganska fort ändå och nu är jag ju ledig till fredagkväll.
Det är ju superväder ute idag, men jag känner inte riktigt att jag kan njuta av det. För mycket tankar i huvudet.
Hoppas verkligen jag får ledigt på lördag-natt, vi ska gå ut i så fall. Känner att jag verkligen behöver hitta på något roligt nu. Det har varit alldeles för mycket skit den här våren!!  Är så j-la trött på det så ni anar inte!

Nu ska jag passa på att umgås med min älskade vovve!
Uppiggande kommentarer mottages tacksamt!

Kram

//T



Kommentarer
Postat av: Annica

Många kramar till dej! Förstår att det känns skitjobbigt! Tänker på dej!!

2009-05-26 @ 10:52:42
URL: http://apieceofcake.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0