A good day over all...

Jaha, då börjar denna dag lida mot sitt slut. Idag har jag städat köket och vardagsrummet, hittade äntligen ena skivan från Vänner säsong fem som varit borta ett tag. Den hade gömt sig bakom/under ena lådan i tv-bänken.
Solen har varit framme nästan hela dagen fast det har blåst ganska ordentligt så det har inte varit jätteskönt att vara ute. Så jag och Annica tog en tripp till solariet istället så nu har jag bättrat på brännan inför helgen. Skulle "behöva" en snygg topp till vi ska ut också. Får se om det hinns med något besök till A6 i morgon, fredag eller lördag eftermiddag. Beställde skor från Skopunkten idag som jag hoppas kommer innan helgen.
Har saknat Castor idag, vore ju konstigt annars. Men jag får tänka att det var bäst som skedde. Därför ser jag extra mycket fram emot helgen, ska bli full och ha roligt! ;-)

Emil är borta hos Henke och kollar på Champions League och dricker whiskey (han fick en hel liter av mamma som hon köpte när hon var på Cypern) Det är rätt skönt att vara ensam, jag kan vara en riktig ensamvarg emellanåt.
Fick världens craving på glass med grädde, strössel, mandarinklyftor och grädde innan. Tur jag lyckades hålla mig och nu är ju Konsum stängt så jag får knapra på ett knäckebröd eller något istället



I morgon ska jag in till stan en sväng, hoppas jag hinner åka till bolaget. Sover ju rätt länge på lördag så jag hinner nog inte åka in då. Ska även unna mig en smaskig drink på krogen

  Det får nog bli antingen en vodka/lime eller vodka/tranbär.

Hemskt vilka planer jag gör redan =)

Ha en bra kväll, tror jag ska titta på Scarface nu. Riktigt bra film!!


//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0