Vårigt så det spritter i kroppastollen!

Idag är det ju hur underbart väder som helst, vårkänslorna bara hoppar runt som små smurfar i kroppen.
Har varit hemma från jobbet idag med men räknar med att jobba i morgon.
Men vad har man gjort när man varit hemma och "ledig" suttit inne vid tv´n och datorn. Knäpp man är.
Snart kommer Emil hem, hoppas vi hittar på något roligt då när det är hockeyfri kväll! Go HV!!

Nu har Emil kommit hem, han är på tjurigt humör så vi sitter på varsin våning och ugglar. Har verkligen börjat tröttna på honom och hans humör. Orkar inte gå runt och vänta på att det ska gå över. Suck!
Ibland tänker man tillbaka på när man var singel och hade egen lägenhet, vad skönt det var ibland! Fast sen har jag inte alls lust att vara singel, även om jag tycker det är skönt att vara ensam. Att man aldrig kan vara nöjd =)

USCH, i helgen jobbar jag natt, det tråkigaste som finns. Inte en rolig människa att jobba med så timmarna sniglar ju sig fram. Funderar på att ta med mig datorn så man har något att göra, hehe.... Men snart kanske de ändrar schemat, hoppas jag får jobba med de jag önskade. I så fall skulle det t.o.m nästan vara kul att jobba natthelg =)
Nu har shoppingdjävulen tagit över min kropp igen, hittade en snygg klänning jag vill ha. Behöver en vårjacka också, usch, det är alldeles för lätt att handla över nätet. Och nya skor vill jag ha med, igår hade Castor varit framme och käkat på mina Converse-kängor. Hundjä***!

Sitter och funderar på om vi ska göra oss av med Castor, det känns inte som vi kan ge honom den tid och stimulans han behöver. Det är väl till stor del därför jag och Emil går och tjurar på varandra. Jag har så svårt att tänka mig att lämna bort honom, man har ju fäst sig så vid den lille skrutten.
Vi får hoppas vi hittar en lösning och att han lugnar ner sig lite snart. (Castor alltså)




Ha en härlig dag!

Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0