Sad, Sader, Sadest!!

Igår var jag ute med min schäfer Castor när han rätt var det är sliter sig och börjar bråka med en annan hund.
När jag ska gå emellan lyckas jag få in fingrarna i hans mun och han biter till. Det blödde som f-n och gjorde ont så in i... Hem i alla fall och ringer vårdcentralen och får komma in, väl inne ser de att de inte är så farligt men jag får ändå gå på antibiotika i tio dagar.
Allt detta resulterar i att jag inte kan jobba och att vi åker och lämnar tillbaka Castor på lördag.
Behöver väl inte säga att allt är piss just nu!!!!!!!!!!!!!!!!
Undrar hur mycket mer man klarar egentligen. Känner inte för att skriva mer, hoppas ni andra har det bättre än jag

Kram T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0