Mitt liv... Om jag fick välja.

Tänka sig vilken fantasi man har när man ligger vaken om nätterna...
Här kommer en liten annan bild av hur mitt liv skulle levas (bör tas med en nypa salt)


Jag skulle bo någonstans varmt, typ Miami (har varit där en gång och längtar tillbaka)
Skulle jobba som säljare för Ed Hardy (gratis snygga kläder) eller Clinique (gratis hudvårdsprodukter, jäääj!)
Jag skulle väga 20 kg mindre, ha långt, tjockt läckert hårsvall (till skillnad från mitt platta, flygiga, halvlånga nordiska hår) Tuttar som kunde peta ut ögonen på folk, istället för att killa dem i knävecken som fallet är egentligen.
Pojkvän skulle jag ha, oh ja, och en sexig, snygg sådan. Och vem passar inte bättre då än den snyggaste av de snyggaste, Ami James. 
Vi skulle bo i ett hus vid stranden med våra fina, väluppfostrade hundar. Kanske gifta oss på stranden, jag iförd en brudklänning från Vera Wang och skor från Manolo Blahnik eller Jimmy Choo.
Ååååh, det låter underbart. =)




Men jaja, jag är ganska nöjd med det liv jag lever idag...

Är hemma från jobbet idag med, känner inte att jag är hundra på att jobba. Magen är inte alls okej, och den blev inte bättre av att Aragorn fick ett anfall igår kväll och mamma tjatar på mig att ringa om lägenhet till pappa...
Önskar verkligen jag slapp bry mig om det där, har egna saker som pågår i mitt lilla huvud. Inte konstigt att magen pajat.

Nu ska jag göra mig en pastasallad och fundera på framtiden.

Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0