Fredagslängtan

I morse när Emil gick upp var det världens snöoväder, jag bara suckade och gick och la mig igen.
Sen vaknade jag jättesent, kvart över elva, och gick ut med hundarna. Då hade det hunnit bli slask ute, blev helt dyngsur om fötterna (får ju skylla mig själv, har faktiskt världens snyggaste gummistövlar men men...)
Sen har jag inte gjort så mycket, pratat med Emil, mamma och mamma Mia.
Ska laga lite mat strax tänkte jag.
Ikväll blir det lugnt, ska nog kolla på Lets Dance och gå och lägga mig tidigt, jobbar ju i morgon så det blir till att gå upp kl sex.
Jobbar mellan 7-20, sen är det raka vägen hem till duschen för jag ska ut med Linda och några till. Det blir nog lugnt eftersom jag ska jobba på söndag igen och för  jag fortfarande går på antibiotika, det är iofs sista dagen så om jag vill kan jag säkert ta en drink men vi får se. Vi har bord på O learys kl nio så jag möter nog upp dem där. Ser fram emot det fastän det följer med en viss person jag inte alls gillar... Har köpt en svart klänning jag tänkte ha på mig, är så tråkig, har nästan bara svarta kläder men jag tänkte matcha med grå leggings och en rosa sjal. Hoppas det blir bra!

Idag har jag gjort en längtan-lista för skojs skull =)

Saker jag längtar efter. (utan inbördes ordning)

1. Våren-sommaren
2. Nästa tatuering
3. Skattepengarna
4. Emil (just nu)
5. Bättre tider för min familj
6. En lösning på Castor-problemet.
7. Sm-guld för HV
8. Camilla Läckbergs nästa bok
9. En riktigt rolig tjejkväll (ev v 18)
10. Resa

Sådär ja. Har säkert massa mer jag längtar efter när jag tänker efter men man får ta lite i taget =)

Ska bli riktigt kul att jobba i morgon, har inte träffat mina jobbarkompisar på jättelänge. Blir kul att se om Ciccis mage växt något ;-)
Nu ska jag göra mig en pastasallad och kolla på House.

Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0