Äntligen!

Har jag fått min nya dator, har saknat kontakten med alla.
Idag ligger jag hemma och är sjuk, magen krånglar igen, men jaja!
Just nu är det paus i hockeyn, älskar att det är slutspel, vi brukar alltid ha en massa folk här då och jag älskar att umgås över lite sport!

Nu är jag för övrigt ett skilsmässo-barn, sen i fredags är mina föräldrars 25 åriga äktenskap över. Det har varit lite jobbigt att hantera, men förhoppningsvis kan det bara bli bättre för alla framöver. Men visst känns det i hjärteroten, tror inte det blir lättare att hantera ju äldre man blir, ens föräldrar är ju alltid just det, ens föräldrar. Men jag älskar dem väldigt mycket och hoppas de är lyckliga!

Nu börjar det också kännas att våren är på väg, det gör i alla fall mig till en gladare människa!

Till nästa gång, ta hand om varandra!

Tess


    Jag och Anneli efter bowlingen i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0