Sabbad!

Jajamensan, jag är sabbad. Har en rygg som gått av (ja, jag överdriver) Började känna att något var fel i fredags, lyfte lite fel på jobbet. Sen dess har jag haft en molande värk i ryggen. Natten till söndag blev det värre, gav upp sovandet vid halv åtta för jag kunde inte hitta en bra ställning att sova i. Gick till jobbet och kände ganska snart att det inte var en bra idé. Gick hem vid tolv nånting. Kom hem och släppte ut hunden, och satte mig i soffan. När jag sen skulle hämta en grej i nedersta lådan i köket small det till i ryggen och jag var tvungen att lägga mig på golvet och kom sedan inte upp därifrån... Som tur var hade jag mobilen i fickan och fick ringa till brorsan som var uppe hos mamma, han var här nere på 50 sekunder typ. Sen kommer mamma farande i 190 knyck och med gemensamma krafter fick de upp mig från golvet, proppade i mig värktabletter och Kriss gick till Konsum och köpte Zon-gele. Efter det kändes allt mycket bättre.
Idag är jag mest stel i ryggen men när jag suttit ner för länge måste jag resa på mig och gå en sväng. Som nu...

Igår kom även kärleken hem, JÄÄJ!!
Idag är det för övrigt underbart väder, skönt att vara ledig! Köpte jordgubbar innan som jag och Älskling ska njuta av sen.... ;-)



Kärlek och sommar!

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0