I min sambos tröja...

... sitter jag nu och myser i soffan. Är lite seg idag.
Igår var det midsommarafton, jag jobbade mellan 06:00-12:00. Det gick bara bra, hade lite att göra de första timmarna så det blev inte så mycket fikat =) När jag slutade cyklade jag hem och tog en promenad med vovven för att sedan sjunka ner i soffan och vila lite. Halvsov ett par timmar och åt lite lunch (chips) tog en promenad till med jycken och sen hem och duschade och gjorde mig i ordning. Hade min gröna klänning från Bikbok, svarta leggings, svarta skor med kilklack, svart scarf och svart skinnjacka på mig (mycket svart blev det) Tog sedan cykeln till Stefan P där jag satt och pratade och umgicks med bl.a Gunilla, Cinna, Angelica och Stefan. Vi spelade två omgångar kubb när regnet slutat ösa ner och solen tittade fram.
Sen ringde Anneli och ville jag skulle komma till festen de var på i Målen så jag tog en taxi dit. Det var väl sådär kul där, men jag träffade ju lite folk i alla fall. Försökte få tag i en taxi hem men det var ju stört omöjligt, så vad gör jag då om inte börjar GÅ hemåt. Det är väl ca 5-6 km hem. Ångrade mig ganska fort, då jag hade högklackat och skulle precis vända när Anna R plockade upp mig, tack och lov! Var hemma strax efter två, då blev det ytterligare promenad med doggen, några pinsamma fyllemess och försök att läsa en bok ,men när bokstäverna börjar hoppa och flyta omkring på bladet är det dags att sova så det var precis vad jag gjorde.
Idag var jag uppe "tidigt", halv elva. Tog då en långpromenad med le dog och när jag kom hem städade jag hela nedervåningen. Kände mig jäääävligt duktig! Nu har jag slagit rot i soffan med Cheaters-maraton på tv och kall cola i glaset. Om en timme kommer Kristoffer och Maria på besök. Skönt att slippa vara ensam fast jag tycker det är skönt ibland. Gissar att det blir tacos ikväll.... =)
Saknar min Emil lite...

Ha en underbar midsommardag

           Menyn för ikväll.


Kommentarer
Postat av: cicci

Det blev taco o cola här i kväll me =). Hoppas du hade kul i går

Vi ses i morgon..

kram

2009-06-20 @ 20:53:11
URL: http://cizziandesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0