En torsdagstur..

...till A6 blev det idag. Klev upp klockan nio (!) och gick med hunden. Sen kom Cicci och Angelica och hämtade mig strax innan tio. Gick och strosade på A6, Bikbok hade halva priset på alla varor idag så det blev lite shoppat för allihopa. Sen gick vi bara och kollade lite i affärer och intog en smaskig lunch på Soya. De är för goa "mina" tjejer, var så skönt att bara umgås och göra "ingenting"
Sen var vi tvungna att åka hem vid halv ett för Cicci skulle hämta Elin på dagis och Angelica skulle ju börja jobba. Följde med Cicci när hon hämtade Elin, vi träffade Fia och blev stående och prata med henne i lite mer än en halvtimma. Elin började bli otålig efter en stund. Var väl tråkigt att bara stå still och lyssna på när vi tjattrade, hon har mycket spring i benen den lilla. Fick höra en fin sång av henne i bilen på vägen hem =)
Efter det åkte jag hem och gick med Aragorn en sväng. När jag kom hem fick jag lite städdille och städade övervåningen och toaletten nere och slängde i en maskin tvätt när jag ändå var igång. När jag hade gjort detta tänkte jag unna mig en stund i soffan, hann titta på Hem till gården som jag spelat in sen ballade Boxern ut och nu får jag inte igång den igen. Jäkla skitmaskin, blir alldeles tokig när jag sitter och pillar med sånt där så jag blev lätt våldsam. Bör ju tilläggas att det definitivt inte gjorde saken bättre. Ett uppdrag för Emil när han kommer hem från träningen =)

I morgon är det då dags för begravning, inte alls roligt men det var det väl ingen som trodde heller. Jobbar först mellan 6-12. Begravningen börjar kl 14.

På lördag ska vi eventuellt hem till Stefan och Angelica och ha en myskväll med grill och kubb tror jag hon sa. Låter roligt! Kul att hitta på något kul när man är ledig. Kristoffer kommer eventuellt ut i helgen med =)

Nu ska jag snart göra lite lax med sallad, måste bara gå och köpa cashewnötter först, måste ha det i sallad!

Kram på er

//T



 De här sötnosarna hade vi i vår trädgård igår morse kl halv sex. Två små söta kid och deras mamma.




 Ett av mina fynd jag gjorde idag

 Ett till fynd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0