Det är så skönt...

Det är lördag morgon, eller förmiddag om man så vill för klockan är elva, och jag ligger fortfarande i sängen. Emil har varit ute med hunden och sen stuckit iväg och träna så jag är ensam hemma. Skönt.
Idag vet jag inte vad som står på schemat, kanske borde ge mig iväg och hälsa på pappa. Emil vill vi ska pyssla i trädgården men det är ju för f-n iskallt ute!
Ska ta och rensa i köket efter tacosen igår för det kan jag inte tänka mig att sambon gjort, fast jag ska inte säga för mycket, ibland överraskar han.
Emil ska till Jocke ikväll och jag ska ev till Angelica och Stefan, beror lite på vädret känner jag. Annars ska jag ha en lugn och skön hemmakväll.
Nästa vecka jobbar jag 64 timmar, låter väl härligt? Kommer jobba typ tretton dagar i sträck fr.o.m måndag. Blää, men jag blir ju ledig mer framöver sen istället.
Nu ska jag gå upp och börja min dag!

Love

//T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0