Den har somnat nu...

Min arm alltså, skitjobbigt.
Igår blev det lite ändrade planer, Emil åkte aldrig till Jocke och jag gick aldrig till Stefan och Angelica.
Det blev istället så att Emil åkte till Micke och Anneli och skulle kolla på fotbollen och jag gick upp till mamma en sväng. Hon ville att hunden skulle vara hos henne över natten, hon känner sig nog lite ensam ibland. Sen hamnade jag borta hos Micke o Anneli också. Det blev en väldigt blöt kväll, rolig, men blöt.
Idag sov vi till klockan 12:30 sen var det försenad mors dag firande med middag hos mor. Lillebror förärade oss med sin närvaro också. Efter det åkte jag till pappa och fikade och satt och snackade skit.
När jag kom hem fick jag ett ryck och skulle städa bilen, hittade en burk med rengöringsdukar i städskåpet som jag skulle använda till just det ändamålet. Den var oöppnad och jag skulle fixa ut själva duken genom hålet. När jag håller på med detta lyckas jag få in fingret i hålet, sen märker jag att jag inte kan få ut fingret för det är som en hulling vid hålet. Ju mer jag drar desto ondare gör det. Nu börjar jag få smått panik eftersom jag verkligen sitter fast så jag sliter bort själva lock-delen vilket resulterar i att jag går runt med en stor röd plastgrej runt pekfingret. Just i detta ögonblick kommer kärleken hem från träningen och får syn på mig dansandes runt som en nackad höna på garageinfarten med en stor plastgrej runt fingret. Behöver nog inte ens påpeka att det kom ett  rungande asgarv från honom. Han in i garaget men lyckas inte hitta nåt att få loss den med. In i köket och försöker med saxen, ICKE! Till slut hittar han en avbitartång och lyckas frigöra mitt stackars blåa, pulserande finger från sitt fängelse. Men innan dess tar han givetvis ett kort med mobilen som han ska visa för sina arbetskamrater i morgon och skratta åt att hans sambo är så jäkla korkad. Det hade jag inte brytt mig så mycket om om vi inte jobbat på samma jobb, pikarna lär ju hagla i morgon...


Men nu är det dags för Tessan att sluta de bruna och sova, i morgon är det uppgång kl fem och efter jobbet ska jag underhålla Amanda. Lär somna gott i morgon kväll.


Kram

//T



 Saknar dig min vän. Älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0