Är så mätt!

Nu sitter jag i soffan och slappar igen, har inte gjort sådär jättemycket ikväll. Kriss och Maria åkte hem för en stund sedan, vi har ätit tacos och druckit väldigt mycket cola. Några salta balkar har också slunkit ner. Vi kollade på Laddat vapen med Emilio Estevez och Samuel L Jackson, den är ju lite smårolig. Sen spelade vi The states game vilket innebär att du ska skriva ner Usa´s 50 stater på 6 min. Kristoffer vann med 46 stater, jag hade bara 39...
Just nu känner jag mig väldigt ensam, saknar Emil jättemycket! Längtar till jag får krama honom i morgon, typiskt att jag jobbar till 22:00 =(
I morgon är Ciccis sista dag innan hon går hem och är mammaledig. Vi ska "fira" detta med god mat och gott fika tror jag.

Nu ska jag kolla på tv innan jag tar en promenad med hunden och går och lägger mig.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0