Oj då

Nu var det länge sedan jag skrev, det har varit en omtumlande vecka så jag har inte haft "tid"
Sitter och kollar på Amstaff-valpar. Har varit sugen på att skaffa en sådan länge, antingen det eller en Engelsk staffordshire bullterrier. Men det får vänta, har annat att tänka på just nu.
De senaste två veckorna har varit supervarma och sköna och jag har varit ledig och bara njutit. De senaste dagarna har dock inneburit lite regn och åska.
Igår tog jag årets första dopp, var nere vid båtbryggan med Anneli, Micke och Henke. Det var jätteskönt men en jävla massa knott och några enstaka fladdermöss.
Idag tog jag och Aragorn en promenad till Annesaland och badade lite i regnet och åskan, när vi gick hem vräkte regnet ner så vi var dyngsura när vi kom hem =) Nu sitter vi bara och softar i soffan.
Hoppas det händer något kul ikväll...

Ha en bra lördag!

//T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0