I goda vänners lag

Har jag spenderat de senaste dagarna, det har varit lunch, Ikea+solarietur med Annica, fika och hunddejt med Linda och ikväll lite tv-mys med Anneli. Vi skulle åkt och solat men när vi kommer fram kvart i nio är det stängt fastän skylten lovar öppet mellan 7-21... Dålig stil tycker jag. Nu sitter jag och Aragorn och softar och kollar på Rocky. Aragorn är helt slut efter hunddejten med Lindas Samojedtik Tess tidigare idag. Och jag blev trött i käkmusklerna av allt trevligt prat ;-)

Igår var jag hos akupunktören och zonterapeuten Yee-Shin i Norrahammar, har ju haft lite problem med ryggen och ischiasnerven det senaste. Fick akupunktur med fem (!) cm långa nålar stuckna i hela ryggen och öronen samt väldigt omild behandling av muskler i armar, ben och rygg. Är riktigt mör i kroppen idag, kom knappt ur sängen i förmiddags men det känns att det hjälper i alla fall =)

I morgon blir det heldag med Anneli, Alexandra och några till. Vi ska först spela minigolf i Stadsparken, sen pizza, förfest och utgång. Ska bli jättekul! Vi börjar redan vid fyra på eftermiddagen. Sweet!

Nu ska jag lägga mig och läsa Mari Jungstedts Den mörka ängeln. Har läst alla hennes böcker i Knutas-serien som jag kallar den. De är verkligen bra, påminner lite om Camilla Läckberg och hennes böcker älskar jag. Ser fram emot hennes nya som kommer snart!

Håller tummarna för ljusare framtid

Kärlek

//T

Kommentarer
Postat av: cicci

Hej vännen!

Hoppas att du får en kanonkul i kväll nu då, det är du värd.

Urch ar lite dåligt samvete att jag inte hört av mig till dig på länge men vi har fullt upp här känns det som. Men det är bara att ringa i fall det är nått =).

Ha det så jättebra, tänker på dig,

kram och Elin hälsar =D.

2009-08-01 @ 17:14:19
URL: http://cizziandesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0