Mattes älskling

Börjar bli dålig i höfterna, han har varit väldigt stel de senaste dagarna och väldigt hängig. Inte alls sitt vanliga hysteriskt glada jag. Igår orkade han knappt hälsa på E och Anton när de kom förbi och när vi skulle gå sista promenaden för dagen gnällde han till när han skulle resa på sig. Antagligen är det höfterna som börjar ge med sig. Så idag ringde jag veterinären och fick en tid så vi ska kolla upp detta och se vilka åtgärder vi måste vidta.
Så idag blir det inga större utsvävningar utan vi stannar hemma och tar det lugnt jag och vovven min. Är ledig ända till lördagen den 2a Jan. Då jobbar jag bara två dagar, sen är jag ledig en vecka till, jobbar en natt och efter det ledig en vecka till =)

Nu ska jag fixa lite lunch.

Kram på er





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0