Mätt i magen

Har varit uppe hos mamsen och ätit julrester, det var smaskens det. Aragorn fick följa med, men han är så hängig och deppig, stackaren. På vägen hem mötte jag Micke och vi tog en cigg tillsammans, då fick Aragorn träffa sin kompis Aaron så då blev han genast lite gladare. Men nu ligger han under bordet och deppar medan jag kollar på Änglagård. I morgon blir det nog en tripp till A6 och någon dag innan nyår ska jag träffa Linda. Är Aragorn piggare ska våra hundar träffas, Linda har en samojedtik, Tess, som Aragorn gillar.

Ska försöka träffa Annica och Tobbe och alla barnen med, kanske tar en träff i pulkabacken så man kan få leva ut sina barndomsminnen ;-)

På nyårsafton ska jag på fest hos Micke och Henke, det kommer nog väldigt mycket folk så det kan bli riktigt skoj.

Nähä, nu skriker disken på mig.

Ha det gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0