Kort sammanfattning

Har nu fixat antivirusskydd så jag ska klara mig ett tag.
Inte så mycket har hänt sen sist, har blivit en del festande. Vilket i och för sig är roligt om jag bara kunde lära mig begränsa alkoholintaget så jag slipper söndagsångesten =) Och införa alkolås på mobilen, förlåt alla jag trakasserat kl 02:00 =)

Idag har jag varit på stan med mamma. Det blev en tur till Eko för inköp av Glukosamin till lilla vovven som börjar bli stel i kroppen. Sen ner till stan för lite julklappsshopping och efter det vidare till A6 för lite mer shoppande. Blev en hel eftermiddag med springande fram och tillbaka så nu har jag ont i ryggen =(
När jag kom hem blev det en rask promenad i spåret med hunden, det var jätteskönt. Gillar när det är lite snö och kallt ute och man får pälsa på sig lite extra. Har köpt en jättefin mössa som jag får tillfälle att ha på mig nu, fast jag ser ut som ett pucko i mössa men det struntar jag i.

Just nu sitter jag och letar efter en klänning att ha på mig på Nyår, har hittat en från Ellos som jag beställt. Håller tummarna för att den blir bra.

Nu ska jag fortsätta mysa under filten i soffan. I morgon blir det nog spåret och en tur till solariet med Annica. Supernice!

Kram på er.



  Längtar allt efter lite mer snö nu




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0