Torsdag...

I tisdags var jag och kollade på en lägenhet, det är en jobbarkompis sambo som äger de husen där den ligger så hon tipsade mig. Och jag kan säga, utan att överdriva, att det var ett halleluja-moment när jag såg den. Den var helt underbar!! Fräsch, bra planlösning, ljus, egen uteplats, egen trädgård, tvättmaskin, torktumlare, snygga tapeter. Det enda jag är lite avig till är att jag tycker den ligger i fel ände av byn. Känns som att det är långt till allt, vilket det ju absolut inte är, det är bara jag som är fjantig. Att jag får en trädgård till Aragorn väger upp för det på en gång! I vilket fall som helst skriver jag kontrakt vilken dag som helst. Det är ju en bitterljuv känsla, det kommer ju bli tufft att lämna huset och allt. Det har ju ändå varit mitt hem i två och ett halvt år och många minnen har skapats här. Men man måste ju se framåt...

Igår var det Mary Kay party med Annica, det var trevligt. Det är ju inga produkter jag någonsin kommer köpa även att det är bra saker. Men de ligger lite utanför min prislista... Fick ju presentkort på Kicks som jag tänkte utnyttja i helgen istället... Jippie! Tänkte passa på och hitta något fint att ha på mig på kräftskivan på lördag när jag ändå är på A6.

Ikväll är det dags för pump och boxning. Hoppas verkligen ryggen pallar med detta, för i morgon är det dags för jobb. Blä!!! Är verkligen så sugen på att säga upp mig, men vad ska jag göra istället?? Det tål ju att tänkas på.

Nu blir det pastasallad som vanligt =)

Kram

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0