Seeeg som kola!

Sitter i soffan med datorn i knät och kollar på Rocky lll, är skittrött. Blev inte mycket sömn i natt heller. Till råga på allt har bildskärmen på min mobil lagt av och jag har ingen laddare till min andra mobil. Ååååh, vad jag vältrar mig i självömkan idag =)
Funderar på vad jag ska hitta på, baka en morotskaka kanske... det var länge sedan och det är ju så himla gott. Fick ett recept av min goa vän Angelica som jag brukar göra. Men jag brukar alltid misslyckas med glasyren, har väl för bråttom.
Var borta på Ica och köpte cola, fast jag hade lovat mig själv att inte göra det. Skäms på mig!

Köpte en ögoncreme/gel från Mario Badescu som jag gillade skarpt, speciellt nu när man är lite hängig. Hjälper mot påsar och mörka ringar. Kanonbra!



Nu ska jag slappa i soffan och bara ta det lugnt.

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0