Så det kan bli...

Ni som står mig nära vet ju att mitt fyra och ett halvt år långa förhållande är över. Varför är inget jag tänker gå in på här och det är egentligen ingen mer än jag och Emil som behöver veta. Jag är en väldigt förtegen människa, jag är väldigt öppen och tjatig utåt men jag gillar inte att prata om mina känslor och vad som är jobbigt för mig. Då håller jag hellre käften, tjurar och går därifrån. Eller skriker som en löjlig barnunge och går därifrån. Inte min bästa egenskap och definitivt något jag behöver jobba på i framtiden. Så jag har inte varit på bästa humör det senaste men det kan ju bara bli bättre!
Nu håller vi i alla fall på och fixar huset för kommande försäljning, skitjobbigt! Men hoppas det går fort så vi kan flytta så snart som möjligt. Vill helst köpa en lägenhet, gärna i Tenhult så vet ni någon som blir till salu hör gärna av er. Emil och jag är inte ovänner på något sätt men det är ju inte jättelätt att leva under samma tak just nu.

Igår var det tjejdag på stan. Vi började med minigolf i Stadsparken, sen pizza på Evergreen. Efter det åkte vi till en tjej som heter Marie (Fredricsson, coolt nog) och satt och spelade fyllespel och hade allmänt skitkul. Sen tog vi taxi ner till stan och O´learys. Där var det inte lika kul, massa människor iofs men knappt någon jag kände och det var varmt och luktade svett vart man än vände sig! BLÄ!! Träffade några få vänner som jag hejade på men ingen "rolig"
Vi tog bussen hem vid halv två, sista bussen går då, helt sjukt! När jag kom hem la jag mig och kollade på That ´70s show innan jag somnade.
När jag vaknade idag hade jag jätteont i ryggen igen så jag kom inte upp ur sängen förrän halv tre (!) Sen kom mamma ner med Aragorn, han har sovit hos henne i natt. Mattes älskling!!

Annars idag har jag gjort allt efter bästa förmåga, tvättat och lagat mat medan Emil gjort trappan fin.
På fredag ska jag jobba extra 18-07, gott att tjäna lite extra pengar. Det kan ju behövas nu.

Nu ska jag hälla upp lite chips och mysa i soffan.


Puss

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0