Jahapp..

Då var semestern slut för den här gången, är fortfarande ledig iofs. Det är min lediga vecka. Börjar jobba på fredag, natthelg, lagom skoj.
I helgen som var hade jag lite födelsedagspartaj, det var jättekul. Så kul att man var sådär seg och go på söndagen, det blev soffan, pizza och en massa cola!
I morgon är det dags för kalas med släkten, Annica ska baka en jättefin tårta. Hon är kanonbra på det, klicka på länken till hennes blogg på får ni se bilder på hennes mästerverk.
Igår var det dags att dra igång träningen, det blev bodycykling en timma, det känns i armarna idag kan jag säga! Det är lite tråkigt när de fortfarande går på sommarschemat för de har inte alls många pass då. Men jag tror ordinarie schema kommer igång om två veckor eller nåt. Det kan jag stå ut med...

Tog en promenad i skogen med Aragorn idag, det var jätteskönt! Nu ska vi mysa lite han och jag.


Kram

//T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0