It´s been a while...

...sen jag skrev. ska försöka uppdatera efter bästa förmåga och minne...
Förra fredagen jobbade jag natt, började kl 18 och slutade kl 07 på lördagmorgonen. Det gick ganska smidigt, hade Ida jag kunde fika och busa med =) När jag ska ta mig något att äta på jobbet får jag ett mess från Linda där hon frågar om jag vill hänga med till Göteborg och se på Madonna på lördagen. Madonna är ju inte min favorit men det kunde ju vara en upplevelse tänkte jag. Sagt och gjort, på lördagen fick jag åka med en tjej jag aldrig träffat ner till Göteborg. Linda och några till hade åkt redan på fredagen. Resan gick bra fastän det var så varmt. Lindas kompis Lotta hade hyrt en lägenhet via Blocket, en gammal charmig tvårummare med gångavstånd till Ullevi, Avenyn och allt man kan tänkas vilja besöka. Fast det blev inte så mycket sightseeing för min del. Vi kom ner, bytte om lite, tog en öl sen var det dags att gå till Ullevi.
Själva konserten var väl ingen superhöjdare men det var rätt häftigt att se i alla fall eftersom det var första gången på 19 år hon var i Sverige.

Annars har det väl inte hänt så jättemycket, planerar inför mitt födelsedags"kalas" på lördag. Det ska bli kul, vi ska träffas några tjejer uppe hos mamma på eftermiddagen för fika och cocktails ;-) Sen blir det "fest" för resten av gänget här hemma. Hoppas det blir kul.

Skriver mer om allt snart


Kram
 
//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0