Insomnia

Har börjat få svårt att sova på nätterna. Ett tecken på att allt inte är som det ska då jag älskar att sova. Vet inte vad jag ska göra istället, läsa eller kolla på film... Mari Jungstedt eller Rocky III (som jag spelade in tidigare ikväll) Ryggen värker också, det är fan inte mycket som är positivt just nu. Vilken gnällspik jag är. Sorry! Fick lite uppmuntrande sms av en person i helgen som jag uppskattade väldigt mycket, gjorde att allt kändes lite bättre. För stunden i alla fall.
Fan vad hemskt det är att vara dyngtrött men inte kunna sova...

Har funderat på en grej... Det där med ödet.... Har de senaste två veckorna träffat inte mindre än fyra av mina ex som jag inte träffat på flera år, varav en av dem två gånger på en vecka. Helt plötsligt ploppar de upp alla på en gång. Hmmm.... Är det någon konspiration på G? Nä, ska nog inte fästa för mycket vikt vid det. Tycker det är lite konstigt bara.

Röker alldeles för mycket och dricker alldeles för mycket cola. Självdestruktivt beteende just nu... Boooring!!

Gerard Butler och Hugh Jackman får mig att bli lite pirrig i kroppen just nu. Och Russell Crowe med förstås. Manliga mäns klubb eller vadå?

Uttråkad, kl är 02:30, mätt, seg, ledsen, arg, trött, maktlös, borde borsta tänderna, orka, BLÄ!

Nu har jag fått ur mig lite skit, over and out ,SHOUT!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0