Ikea.Twin.Rosé

Igår sov jag ganska länge igen, men inte fullt så länge som härommorgonen. Slappade lite hela eftermiddagen, sen vid sex var det dags för visning på en lägenhet. Jag, mamma och Annica knallade bort för att titta. Det var bara vi där så vi kunde gå och pilla och kika bäst vi ville. Den var lite nergången och sliten men det var inget man inte kan göra något åt med lite vilja, motivation och färg. Jag hoppas jag kan lösa allt med lån osv. I morgon kommer en mäklare och tittar på huset, redan vid tio. HUA! ;-)

Efter visningen åkte jag o Annica till Ikea, Annica hittade två skitsnygga svarta högblanka skåp som hon köpte till riktigt reducerat pris eftersom det var utgående modeller. Riktiga fynd minsann! Jag köpte....(trumvirvel) VÄRMELJUS! Med någon slags kaffe/glass-doft. Mumma! När vi är på Ikea får jag ett mess av Aet, hon ville åka till Twin city. Det var jag ju inte sen att ställa upp på, så det var ju bara att åka hem och piffa till sig. Aets mamma skjutsade in oss till stan, tack! Väl där köpte vi oss varsin drink och "minglade" lite. Vi träffade Hallen och Bladde och de satte sig vid vårt bord. Bladde var väldigt generös med rosévinet, bjöd oss hela tiden Vi kände oss jättebortskämda. Så på hela taget blev det en billig fylla, men jag har fått betala priset idag istället... ;-) Sen var Daniel riktigt snäll och hämtade oss, tack till dig med!

Idag har vi rivit det sista av altanen och lastat det på en kärra som vi kör till tippen i morgon när mäklaren varit här. Sen börjar jag jobba kl 18 och jobbar till 07, det kan jag väl stå ut med.

Nu ska jag titta på Design Simon och Thomas.

Börjar se ljuset i slutet av tunneln.

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0