I morgon...

Ska jag kolla på lägenhet. En bostadsrätt här i "byn". En tvåa på tredje våningen som kanske inte är toppmodern men det kan man ju alltid göra något åt om man skulle få den. Vet inte riktigt hur det blir med allt än, måste ju få huset sålt och allt det där. Ska ringa banken i morgon och kolla lånelöfte. Ska försöka få ihop allting för jag kan ju inte köpa den och sen kanske vi inte blir av med huset, då sitter jag ju i skiten med dubbla hyror och det har jag inte råd med.

Idag gick jag inte upp förrän ett, orkade bara inte gå upp. Fick riktigt dåligt samvete för min stackars hund som inte kunde gå ut och kissa så nu gav jag mig f-n på att det inte ska bli så fler gånger. Var ju iofs ute med honom sent i natt men ändå. Skäms!!
Annars har det inte hänt särskilt mycket idag, pysslat lite hemma och nu har jag precis ätit en sallad och tänkte avrunda med lite jordgubbsglass. Mmmm!! I morgon åker jag nog till stan med min vän och "gamla" svägerska  får jag väl säga nu då, Annica. Blir nog ett besök på Eko och införskaffning av salta balkar som vi båda är torsk på. Kanske ett litet besök på solariet med...

Nu blir här glass!!

Carpe diem

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0