Har jobbat lite...

Idag var det dags för jobb. Jobbade mellan 12-18. Det gick ganska bra men det var varmt som sjutton. Gick åt en och en halv liter cola i värmen. Men Angelica fick smaka lite så jag slapp ha dåligt samvete att jag druckit upp hela själv =) Det var ju fredagsfralla idag med, gottgott.
När jag kom hem gick jag raka vägen bort till solariet och åldrade min hy ett par år, det tillsammans med rökningen kommer ju göra att jag ser ut som en Shar-pei om ett par år... (En Shar-pei är en väldigt rynkig hund, för er som inte visste det) Sen blev det att gå hem, hälla upp ett glas vin och ta en härlig dusch innan det var dags att slå sig ner i soffan där jag nu slagit rot. Underbart!

I morgon ska jag in till A6 och shoppa lite och på kvällen är det kräftskiva. Ska bli så kul!

Ha en trevlig fredagkväll!

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0