Cupcakes

Idag har jag varit hos Annica och bakat goda cupcakes som jag ska ha på tjejfesten i morgon, ska fira min födelsedag lite i förväg. De blev jättefina och goda, choklad-cupcakes med hallonmousse. Riktigt bra samarbete där! Sen var det ju kul att umgås med Annica också. Hon bjöd på hamburgare när jag kom så vi satt och pratade lite med Rasmus och Hugo, Nova låg och sov middag. Sen försvann pojkarna ner och lekte så vi fick lite tid och snacka skit innan Nova vaknade, för när hon slog upp sina blå var det slut på friden. Fullt ös hela tiden, en sån charmfia är hon :-)

Igår var jag i stan med mamma en sväng, köpte en jättefin top på gina Tricot som mamma upptäckte ett pyttelitet hål i så den fick jag för halva priset. Sen hämtade vi mormor och Lena och åkte till kyrkogården, ÖB och Ica maxi. skulle lämna tillbaka en ost jag köpt där. När Emil öppnade den i förrgår var den helt möglig! Så jag tog tillbaka den och fick dubbel kompensation. En bra dag, pengamässigt!

I morgon ska jag ha först tjej"fest" hos mamma och sen fortsätter vi födelsedagsfesten här hemma med resten av kompisarna, hoppas det blir kul. Men det brukar vi ha så det tvivlar jag inte en sekund på!

I kväll/natt ska jag kanske följa med Micke, Anneli och Henke och fiska kräftor. Har aldrig gjort det innan, mest för att jag inte tycker om kräftor. BLÄ!!!

Nu ska jag mysa i soffan med ett glas vitt.

Ha en härlig fredagkväll!

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0