Ack,så trött

Nu är jag sådär trött igen, men jag kan inte sova. Klockan är 00:45 och jag kan bara inte sova. Antar att det är för mycket som surrar i huvudet nu...
Igår fyllde jag i alla fall år, det är ju alltid trevligt. På kvällen hade jag kalas med släkten. Det var skitkul, stackars Maria (brorsans tjej) undrade väl vad det är för släkt hon hamnat i. Skämten låg hela tiden under bältet... Hehe. Vi satt länge och pratade gamla minnen från otaliga husvagnssemestrar, back in the days. Där fick hon höra både det ena och det tredje om lillebror, haha Det blev många goda skratt.
Fick mest pengar i present, det var vad jag ville ha. Sen fick jag ett presentkort på Kicks, stående önskan varje jul och födelsedag. Älskar ju att shoppa smink, parfymer och diverse hudkrämer.

Nästa vecka ska jag åka till Eksjö och kolla min tatuering, ske be en kille rita upp den och justera lite. Det ska bli spännande. Sen nästa lördag är det kräftskiva, det ser jag fram emot.

Idag har jag inte gjort mycket mer än att va med hunden i skogen, tvättat tre tvättar, städat övervåningen, bytt lakan och rensat rabatter. Anneli var nere på en fika, hade lite tårta över sen igår så vi fikade och satt och pratade skit. Trevligt!
Efter Anneli åkt hem blev det soffan, Du är vad du äter, Design Simon och Tomas och lite blädder mellan Grannfejden, Die Hard 2 och Big brother. Fy f-n vad ful Linda Rosing var på den tiden. Hon är ju ingen skönhet idag heller iofs...

I morgon så är det dags för jobb, har den "härliga" natthelgen framför mig. USCH, vad tråkigt det ska bli!! Men det är ju skönt när det är över och man är ledig igen... Nästa v jobbar jag ju bara sex timmar, lite lagom!

Har just nu ingen energi att lägga på huset och det är ganska jobbigt...

Nä, nu blir det That ´70s show innan jag ska försöka sova.

Kram

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0