Sol och vår

Sitter i soffan och tar det lugnt, bara två timmar kvar till tretton timmar nattjobb, inte alls roligt. Men det är ju underbart skönt när de tjugosex timmarna är över och man är ledig i nästan en vecka.
Är lite småorolig med, pappa fick inte lägenheten, han tjänar för lite. Hur sjutton ska han få tag i en lägenhet då?!
Hoppas det löser sig, det börjar bli ganska jobbigt att ena dagen vara glad och nästa ledsen för att allt skiter sig hela jävla tiden.

Igår var jag inne och åt på Jensens Böfhus med Cicci, Angelica och Malin G. Det var jättemysigt, det var verkligen skönt att bara komma hemifrån och äta god mat och sitta och prata.
Idag har jag inte gjort särskilt mycket, bara "laddat" inför natthelgen, troligtvis den sista med det gänget jag jobbar med nu. Får byta till Ciccis natthelg sen, fast hon jobbar typ bara en natthelg till sen går hon hem och är mammaledig och de som blir kvar då är ju inte för roliga... :-S Men det är ju semester snart så jag kan nog stå ut.
Vi har ju hyrt en stuga jag o Emil, iofs inte mer än typ fem mil härifrån men med bastu, badtunna och lite annat härligt. Skönt att komma hemifrån lite och vi får ju ta med oss hunden (-arna)

Nu ska jag äta lite mat innan jobbet

Ha en härlig fredag

//T



                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0