Påsk och andra saker.

Aaaah, vad skönt det är att vara ledig! Idag är det soligt som bara den, gick upp vid elva och tog hundarna på promenad. Fick gå upp och hämta min mobil hos mor o far, glömde den när vi var där på påskmiddag igår.
Efter middagen gick vi hem till oss, vi skulle egentligen gått upp till Micke o Anneli men jag var inte på humör för det så jag och brorsan hade en chirre o dirre kväll istället, med en massa cola till förstås. Vi kollade på Sagan om ringen och Sagan om de två tornen. Emil och Henke kom hem ganska berusade vid tretiden och ställde sig och gjorde pulvermos och köttbullar så vi kom väl i säng vid fyra nånting. Igår hade vi även trädgårdsdag, jag rensade ogräs som bara den och Emil fixade med crossen.
Ikväll blir det nog bara lugnt, vi skulle hittat på någonting med Angelica o Stefan men jag känner inte för det, känner inte för att träffa folk alls idag. Ev ska vi grilla lite med Micke o Anneli men får se hur det blir med det. Ska vila lite och tänka på saken först =)
Fick ett påskägg av Amanda idag, tack gumman!

Usch, kollar på en dokumentär om sekter i USA, snacka om att det finns sjuka människor. Jag menar vilken mamma låter sitt barn svälta ihjäl till förmån för sin "religion"?!!  Jag säger bara det, religion är den största orsaken till krig och annat elände i världen! Jag blir sååå ARG!!!!
Men nu ska jag vila upp mig och bli på gott humör igen. (blev plötsligt väldigt sugen på att spela kubb =)

GLAD PÅSK på er alla!!

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0