Måndag, eller, tisdag menar jag ju

Då var påsken över för den här gången.  På långfredagen var vi ute och grejade i trädgården hela förmiddagen, det var ju underbart väder. Jag rensade ogräs och Emil grejade med crossen. Castor låg hos mig och käkade på ett ben och hade det gott, Aragorn var hos mamma och pappa.
Påskafton var vi bara hemma och tog det lugnt.
Påskdagen var vi ute och grejade i trädgården igen och på kvällen grillade vi här hemma med Henke, Johanna, Adam och Daniel sen spelade vi spel och hade trevligt =)
Annandagen var bara lugn, kollade på tv och spelade Guitar hero, en allmän mysdag. Det blev även en smarrig glass från Lekerydskiosken, årets första av förhoppningsvis många. Vi åkte dit med Mia o Anton. När vi kommer dit är även Tobbe, Annica och barnen där så det blev en liten släktträff.

Pratade nyss med en kompis som har det lite jobbigt, han har gjort slut med sin tjej och de håller på att sälja hus och greja. Vill bara du ska veta att jag tänker på dig *KRAM*

Idag var det tillbaka till jobbet igen, trodde inte det var sant när klockan ringde 10 över 5 vi morse men det var inte så jobbigt att gå upp som jag trodde. När man insåg att det var tisdag o inte måndag gick det lättare.
 Var lite stressigt på jobbet men det gick bra. Har ju mina goa vänner Cicci och Angelica denna veckan.
På torsdag ska ovannämnda och jag gå ut och äta, det blir nog på Jensens Böfhus. Det ska bli kul, kan vara gott att ladda batterierna inför natthelgen. Funderar på att försöka få ngn som jobbar åt mig på lördagnatten, den är ju så tråkig! Vi får se vad som händer.

Jag och Emil har precis varit ute i Hult med hundarna, jag har granbarr innanför jeansen, hur lyckas jag?! =)
Nu är jag JÄTTEhungrig men vet inte vad jag ska göra för mat....

Ha en jättehärlig tisdag

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0