Making believe!

          Anneli och Emil hos Ida och Andreas.



Så heter en låt av det danska hårdrocksbandet Volbeat (som jag för övrigt tycker är skitbra) och det stämmer ju ganska bra... Tänk på det en stund.... =)

I helgen har jag jobbat natthelg, från 18:00 fredag kväll till 07:00 på lördag morgon och från 20:00 på lördag kväll till 09:00 på söndag morgon. Det är ganska segt men det har faktiskt gått förvånansvärt bra. Var ganska trött igår bara och hade svårt att somna när jag väl gick och la mig vilket resulterade i att jag sov till halv tolv idag.
Emil var hos Micke o Anneli i fredags och hos Ida och Andreas på lördagen så honom har jag knappt sett en skymt av. Var med en liten sväng hos Ida och Andreas innan jobbet.
Tog en promenad med hundarna när jag gått upp och köpte dem varsitt märgben som de ligger och tuggar på i trädgården nu, själv sitter jag på altanen i solen och har det skönt. Sitter och lyssnar på alla barn som är ute och leker, så blir det när man har två dagis inom en hundrameters radie... De verkar ha roligt i alla fall.
I morgon bär det av in till stan, ska klippa mig och antingen färga eller slinga håret. Nån som är sugen på att ta en fika när jag ändå är i stan? =) Är ju inte så ofta jag är det.

Nu är jag ledig fram till lördag, har inga större planer. Kanske åker ner och hälsar på Anna och Fredrik om inte deras bebis bestämmer sig för att komma. Lech och jag pratade om att åka till tatueringsmässan i Norrköping på fredag, får väl se hur det blir med den saken =)

Vi (jag o Linda) pratade om att ha en tjej/rockfest v 18. Det vore skitkul, hoppas det blir av!

För övrigt inget nytt om bostad till pappa, det slutar nog med att han får bo på vinden hos oss....

Ha en underbar måndag, jobbslavar! Moahahaha!


//T





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0