Sweet heat!

Sitter faktiskt inomhus och skriver idag, det är mulet ute men ändå jättevarmt. Hundarna ligger och flåsar och tycker det är ganska jobbigt de stackarna. Aragorn ligger vid mina fötter och sover. Han är så fin min älskling, har haft honom i sju år nu, oj vad tiden går. Castor ligger ute i hallen, det är lite svalare där. Ska gå en långsväng med dem sen.
Försöker få ihop en bra låtlista till festen på torsdag, eller fest och fest får se hur många som kommer. Det är rätt "roligt" att de som alltid tjatar på oss att vi ska ha fest inte verkar komma. Sluta tjata nu då!!  Ska baka Focaccia på torsdag förmiddag och bjuda på tänkte jag, gott!! Sen slänger jag nog ihop lite pastasalld och vitlöksdressing.

Nu är det klart att pappa får lägenhet, han har skrivit kontrakt och allt, ÄNTLIGEN. Fast vi måste hjälpa till att flytta i helgen då och det är ju mindre roligt. Men det kan vi väl stå ut med.

Måste gå förbi Konsum och hämta mitt paket med kläder jag skickat efter, JÄÄJ! Skulle vilja ha en snygg Ed Hardy-hoodie men det har jag inte råd med just nu =( Och jag måste köpa nya skor också men det får vänta två veckor...
Tur man får skattepengarna snart, SHOPPA! Unnade mig ett Juicy Tube läppglans faktiskt, nr 77 Coconut sorbet, min nya favorit! Har hur mycket läppglans som helst nu, kanske ska ta och göra slut på de jag har innan jag köper nya..... NÄÄ!

Väntar på att min Anna ska ringa och berätta att de fått sin bebis snart (deras tredje, de har två pojkar innan) den borde komma när som helst. Tror det blir en pojke till faktiskt =)
Melvin och Milton längtade efter lillebror/syster sa hon. De är för goa.
Såg just reklam för Libero Tiger collection 2009, coola. Nästan så man vill skaffa barn för de coola blöjornas skull, haha!!
Funderar också på om jag ska boka en tatueringstid snart, vill tatuera in min Dia de los muertos-skalle. Men jag vill hitta någon som kan göra den riktigt snygg! Får ta och kolla upp det där.

Nu är det dags att ta itu med städ och tvätt.

Ha en skön tisdag

Kram

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0