En vändning?

Idag liksom igår och i tisdags, har det varit alldeles underbart väder. Igår tog jag tag i att rensa på uteplatsen lite grann, alltid en början. På kvällen var vi hos Stefan P och kollade när Hv vann över Färjestad.
Idag tog jag med djuren till sjön, det var fortfarande lite is kvar vilket de tyckte var jättekul, själv satt jag på en bänk och njöt av solen. Det var lite lerigt i skogen men man har ju gummistövlar som tur är.
Sen gick vi hem och jag dammsög och fixade en pastasallad. Precis när jag skulle sätta mig och äta ringer mamma, de ska åka och kolla på en lägenhet till pappa idag. Ett steg i rätt riktning hoppas jag, en sten som lättades från mitt hjärta. Nu är det bara Castor kvar...

I morgon är det dags för jobb, jobbar bara mellan 6-12 så det är ju lugnt. På kvällen ska vi hem till Angelica och Stefan och kolla på hockeyn, det blir nog roligt!
Ikväll ska jag träna spinning, sen är jag sugen på att hitta på något kul med Emil.

Nu ska jag njuta av solen och min cola!

Love T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0