Det kan f-n inte vara bättre!

Snacka om att det är helt rätt vecka att vara ledig! Sitter på altanen och svalkar mig med en Cola (förstås) har 25 grader varmt och strålande sol, visst det blåser lite men man kan ju inte få allt. Fast det känns ju lite konstigt att det är så här varmt, det är ju ändå bara april... Men jag klagar inte, jag är definitivt en vår/sommarmänniska, fast alla årstider har ju sin charm.
I helgen har jag jobbat daghelg, det gick jättebra. Jobbade bara halva dagen på söndagen så helgen har bara svischat förbi.
I fredags var Amanda här, vi satt i solen och spelade spel sen kom Jonas och hämtade henne. På kvällen gick jag och Emil upp till Micke och Anneli och satt och pratade lite innan vi åkte till puben. Anneli skjutsade mig på sin cykel, det var längesen man gjorde det. Snacka om tonårsflashback! =)
Jag gick hem ganska tidigt, skulle ju upp och jobba.
På lördagen kom Andreas, Daniel och Fredde och grillade lite. Senare kom Anneli, hon hade varit på möhippa hela dagen. Jag gick och la mig vid halv ett. Var jättetrött.

Idag har jag bara varit ute i solen hela dagen, städade lite efter min sambo på uteplatsen sen slog jag ner röven i en brassestol och njöt av solen och bra musik i stereon.
I morgon ska jag eventuellt hem till Ida H och fika och på onsdag ska jag in till stan och prova linser.
På torsdag (Valborgsmässoafton) ska vi ha lite fest, hoppas det kommer mycket roligt folk. Sitter och går över spellistorna nu så vi har bra musik på festen =)
Nu kommer Emil snart hem, vi ska nog åka och handla lite mat och grejer till festen. Jag skulle behöva ett par vårskor, mina Conversekängor börjar bli varma! Får fjäska lite för honom att han slänger fram stora plånboken, hehe.
Usch, måste putsa fönster här hemma, det ser för jä**igt ut, men det är det tråkigaste som finns!
Behöver köpa lite 3/4 byxor till sommaren med, och lite klänningar och linnen och allt möjligt. Det får bli nästa lön...

Nu ska jag äta lite innan kärleken kommer hem.
Ha en underbar måndag!

kram
//T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0