Åh så härligt!

Idag har det varit jätteskönt väder, helt underbart. Men som vanligt sov jag alldeles för länge, gick upp vid halv ett!!
Gick en promenad med hundarna sen var det dags för möte med fack-klubben på jobbet, lika "roligt" som vanligt och inget fika fick vi =(
Efter det hängde jag med Linda hem på fika. Jenni, Karin och Sandra kom också, ett perfekt sätt att spendera eftermiddagen på. Linda bakar världens största och godaste bullar som hon bjöd på tillsammans med sirapskakor.
Till detta drack jag tre koppar kaffe, jag som inte ens dricker kaffe. Min stora last är ju som de flesta vet Coca-cola!
Linda skjutsade hem mig när hon skulle hämta Tim efter fotbollen.
Tog då en promenad med Aragorn, Emil hade med sig Castor, och sen lagade jag lite mat. Pastagratäng med soltorkade tomater och fetaost. Smaskigt.
Nu sitter jag och tittar på Mumien-Återkomsten, Emil åkte upp till Anneli för att spela lite guitar hero. Hon är ju ensam hemma denna veckan för Micke är på utbildning i Edsbyn. Kände inte för att hänga med, är lite seg efter fikat än =)

I morgon om allt går vägen skriver pappa på kontrakt på en lägenhet i Huskvarna och får i så fall flytta in redan i helgen. Toppen i så fall men jag har lärt mig att man inte ska ropa hej...

I morgon ska jag hämta Amanda efter skolan och hon ska följa med hem en stund, det är ju dags att köpa majblommor av henne. Tänkte passa på att fortsätta greja lite på uteplatsen med. Städa och sätta lite blommor och sådär. När man har varit hemma hos Linda får man mycket inspiration för hon har det såå himla fint! Får väl sätta Amanda i arbete när hon ändå är med, haha.

Nästa vecka är jag ledig hela veckan eftersom fredagen är första maj, annars skulle jag ju jobbat sex timmar då. Det är inte helt fel när det infaller så. Hoppas det blir fint väder.
Nu är jag sugen på glass =)

Kram
//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0