Aaaah, lycka!

Idag är jag så himla glad, solen skiner och det är 12 grader varmt. Slutade klockan tolv idag, jätteskönt!
När jag kom hem tog jag en promenad med hundarna, träffade min svägerska, Annica, och vi blev ståendes och tjata en stund. Hon och Nova var på väg att hämta Hugo på dagis och Rasmus i skolan.
Sen kom jag hem och hungern skrek i magen, så jag svängde ihop en....gissa...PASTASALLAD! Tröttnar aldrig på det, idag hade jag i vit fiber pasta, babyspenat, körsbärstomater, bacontärningar, gurka, och cashewnötter. Supergott!!
Till det gjorde jag Lindas suveräna vitlöksdressing, den är så fantastiskt god så det finns knappt ord för det =)
När Emil kommer hem idag ska vi grilla lite kött och äta potatisklyftor till det, sparade lite dressing till det med.  Detta kommer vi skölja ner med ett par öl =) Ikväll ska vi hem till Notte och Angelica och kolla på Hv-Färjestad, det blir nog riktigt skoj för det verkar bli ganska mycket folk. Älskar när slutspelet är igång, det blir en sån härlig stämning och man träffas hemma hos folk och umgås och det älskar jag!!

I morgon är det fullt med aktiviteter på Berga träningsstudio, jag ska träna spinning och body-kombat. Det blir nog kul. Sen ska det bli 16 grader varmt och sol, kanske blir en trädgårdsdag... Började rensa och städa på uteplatsen häromdagen, jag vill köpa nya möbler dit men det får bli när skattepengarna kommit.
Nej, nu tänker jag inte sitta inne längre!

Love T

Ps pappa har fått lägenhet, äntligen! Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0